mina planer i sommar

Jag ville att rebecca skulle skriva om hennes planer på sin blogg, & det slutade med att hon ville att jag skulle göra det också. Så nu ska jag skriva några punkter om vad jag ska göra. Jag har faktiskt inte planerat något speciellt men jag skriver lite random saker som jag vet att jag ska göra.
  • Liseberg
  • Ullared
  • Peters syster
  • Sunne vattenland/vattenpark
  • Tälta med någon mysig vid sjön
  • Sova över bar himmel
  • Vattenkrig
  • Bada & sola
  • Sena sommarkvällar
  • Grilla
  • Åka båt
  • Shoppa
  • Umgås med dom närmsta vännerna
  • Shoppa med malin, jonas & jennifer i örebro eller vad dom ville planera :D
  • Plocka blåbär, smultron osv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0