dagen i ord..

Jag är tillbaka, bättre humör & allt de där. Imorse grinade jag till oprah - idag igen. & idag handlade det om en familj som förlorade sina 3 barn i en trafikolycka (en lastbil körde in i bakänden på bilen, när dom 3 ungarna satt i baksätet) föräldrarna berättade att dom hade tänkt att ta självmord och massa grejer, men sen hände ett "mirakel" - dom fick trillingar osv...
Efter det fixade jag klart packningen & samt fixade lite käk. Har rätt nyss kommit hem från molkom där jag tog en glass & hämtade vår husbil.
I början på 2011 köpte jag en kalender/dagbok. Har läst igenom det jag skrev & fick faktiskt lite inspiraton, tror faktiskt jag ska börja skriva i den igen. Det är faktiskt jätte kul att läsa sånt när man blivit vuxen eller om några år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0