semester 2011, kommer fler bilder!

gör en kort sammanfattning om dom 2-3 veckorna jag var borta..
17-19 juni, var i ullared och shoppade. fick mina efterlängtade converse & en hel del annat. (visar i ett annat inlägg.)
19 juni, åkte irån ullared till ett litet ställe som jag inte har en aning om vart det är, eksjö.
21 juni, astrid lindgrens värld med bror. körde från småland upp till stockholm, checkade in på en camping och låg där en natt.
23, kom till peters syster i härnösand♥
25, låg vaken nästan hela natten, myste med min kudde och bara längtade hem. emilia och hennes familj var i deras stuga, och jag ville bara hem och krama om henne.
26, åkte till dollar$tore♥ och sen tillbaka tills peters syster - var glad igen efter en skön shoppingtur.
27-28, målade en garage vägg åt peters syster och blev 600 kronor rikare.
sen fortsatte resan & vi kom hem i måndags tror jag?
5 juli, bästavän kom hit och vi åkt till munkförs där vi hämtade luddis hos kusinis felicis.
bästiz låg över i 2 nätter.
vi har hat det otroligt bra och jag saknar henne jätte mycket♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0