dear john

Jag tycker att ni ska tipsa om ett bra bloggnamn, är sjukttrött på min blogg och skulle vilja starta en ny. Så jag tycker att mina underbara läsare kan hjälpa mig. & jag måste ursäkta stavfel i bloggen, just nu har jag ett tangentbord som är trådlöst - jag älskar det men knapparna är lite.. inte glappa och inte tröga. Men alla bokstäver i orden kommer inte med. Jag brukar dubbelkolla innan jag publicerar, men det händer ju även den bästa ;-)

Nu sitter jag & väntar på att dear john ska börja på tv 1000 family. Mamma, bror & jag var på konsum och köpte det vi ville ha så nu ska jag verkligen ligga & njuta av chips, dricka och godis. Ett extra hjärta tillmina snickers som ligger i påsen ♥ Lovar er med update imorgon för ni ska jag strax stänga av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0